fredag 13 januari 2012

Käraste

Har varit dålig på att titta in här under årets första två veckor. Senaste dagarna har jag legat magsjuk här hemma, inte roligt men börjar nu må bättre. För några dagar sedan fick jag en liten påhälsning av Mariette med bloggen Mosippa. Hon var så gullig å gav mig en Liebster Award.


Liebster är tyska och betyder "käraste". Utnämningen ges till bloggar med färre än 200 följare. När man mottagit den ger man den sedan vidare till 5 andra bloggare.
Jag vill framförallt ge vidare awarden till AnnCathrine och bloggen Blommiga Rutan och alla härliga medarbetare i affären.

Vill även ge vidare till bloggen Hönsahuset, en av mina nyaste följare och som bor i min barndoms by. Även till Sofia med nystartade bloggen Lantligt i vitt, hon liksom jag inreder lantligt i lägenhet. Bloggarna Randigt och rutigt och Marias stil är också värda denna utmärkelse och ett besök.

Ha det så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...