söndag 15 november 2015

Förvaring från den norska snön

Idag har jag varit på julmarknad vid Taxinge slott. Så värst juligt var det väl inte riktigt denna väldigt varma novemberdag, dock soligt ändå. Nästa helg är det också för dem som vill titta förbi.

Som tidigare nämnt så ska vi börja vår hallutbyggnad till våren. Till en hall måste man ju ha förvaring. Har upptäckt ett norskt märke, Sne design, köpte Emils första lekfilt därifrån men de har även fina produkter som inte är enbart till barn, bl. a dessa förvaringskorgar i filtad ull och läderhandtag. Denna i mörkgrått fick jag till min födelsedagspresent men den i ljusgrått tänkte jag också införskaffa, dessa blir perfekt att ha vantar, mössor och halsdukar i. De finns i fler färger och i en annan mindre modell.



Och passande nog till julsäsongen har de skapat en helt otrolig adventskalender! Så enkel men ändå så snygg!


Känns konstigt att glädjas åt dessa små ting när vår värld just nu är så fylld av ondska, sorg...och rädsla... Kämpar själv med den...för jag undrar vilken typ av värld min son får växa upp och leva i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...